Vänner och våfflor

 
Idag gick vi på tur till Lillåstugan i Ullådalen med goda vänner. Det var en jättemysig tur och de hade goda glutenfria våfflor i Lillåstugan! Jag känner mig enormt nöjd över att jag äntligen införskaffat ett par längdskidor och börjat lära mig åk. Är man från Blekinge är det inte helt naturligt att kunna åka längd...
 
 
Mina barn kommer dock att vara uppväxta på skidor av alla de slag och det känns väldigt bra. Speciellt eftersom de verkar tycka det är roligt. Eller sonen verkar iallafall tycka det är roligt, dottern är fortfarande lite för liten för att se det som en utmaning och då blir det ju mest bara jobbigt. Alltså var hon väldigt nöjd över att få åka fjällpulka med kompisen under dagens tur.
 
   
 
 
Efter en sån här trevlig strapats med härligt sällskap satt det väldigt fint med ett varmt bad (för man blir minsann lite kall efter en dag på fjället). Sen bjöd sambon på en fantastisk middag. En söndag i Åre när den är som bäst!
 
 
/Sofie

Kommentarer:

1 Emma -Merakibeauty.se:

skriven

så mysigt :)

2 Jojo:

skriven

Ser hur mysigt ut som helst!! 👌 😊 ❄

Kommentera här: