Huvudvärk och pepparkaksdeg

En fruktansvärd huvudvärk satte stopp för kvällens städjobb och jag slukade både alvedon och ipren innan jag bäddade ner mig i sängen mellan barnen. Nu har det lättat och jag har tröstätit lite pepparkaksdeg för att jag tyckte så synd om mig själv. Tre timmars utebliven inkomst känns när man är sin egen. Tror jag ska äta lite mer pepparkaksdeg... Nä skämt åsido, men visst finns det nackdelar med att vara sin egen. Dock överväger fördelarna enormt mycket tycker jag. Nu ska jag tidsrapportera de timmar jag hann med innan huvudvärken däckade mig. Sen ska jag sova för natten så den inte kommer tillbaks igen. Kan passa på att rekommendera mitt bokföringsprogram som jag är så himla nöjd med. Varför jag är nöjd? Jo för att det är enkelt, man förstår! Det är inte helt självklart när det gäller bokföringsprogram ska ni veta! Gå in och kika på Zervant så får ni se hur det fungerar. Sov gott!
 
/Sofie
 
P.S Fick mina nya köksstolar idag så nu ska köket stylas om. Återkommer med detta projekt.
Bild lånad från Funiturebox

Kommentera här: