Tiden springer iväg

 
Idag dök den här bilden från min senaste målarperiod upp på facebook och jag inser mer än någonsin hur fort tiden går. Under min långtidssjukskrivning 2005 så tog jag upp måleriet igen som "rehabliteringsarbete" och denna tavla, på två av mina vänner, blev förmodligen till i den vevan. Sedan dess har tiden bara sprungit iväg och den springer fortfarande. Förra lördagen avslutade vi vår tredje vintersäsong sedan tillbakaflytten till Åre och snart är det dags för sommarsemester.
 
 
Idag gjorde vi premiär på cykeldirten. Eller resten av familjen gjorde premiär. jag grillade korv, drack kokkaffe och tittade stolt på min duktiga familj och deras vänner. Efter en lång och härlig middagslur med dottern är det nu dags för en tur ut på gården i solskenet och ytterligare lite kaffe. Tiden springer men livet leker på vägen!
 
 
/Sofie
 

Kommentera här: