Billiga tapeter

Underbara Classic stem olive från Orla Kiely.
 
Om man som jag älskar fina tapeter så är det nu man ska ge sig ut på jakt! De flesta butiker har rea och har man spanat in nån snygg dyrbarhet så kan man nu tjäna ganska många kronor. Tapetorama har 10-20% på många av sin designtapeter fram tills i morgon, den 20 januari, så ta chansen. Själv hade jag inte tackat nej till Classic stem olive, en riktig skönhet från Orla Kiely. Orla gör helt fantastiska mönster/tapeter med mycket 50-talsinspiration. Även märket MissPrint har riktit fina tapeter i liknande stil.
 
Ögongodiset Denver dolly från MissPrint
 
Nu är ju dessa tapeter tyvärr inte billiga även om det är rea. Men det finns faktiskt varuhus med riktigt fint tapetutbud och riktigt bra tapetpriser. Rusta har jättefina tapeter i prisklassen 49-299 kr rullen vilket är riktiga fyndpris. 
 
 
Elegant och fantasirikt från Rusta
 
Bauhaus kan man hitta många fina barntapeter och ett stortutbud av häftiga fototapeter till riktigt bra priser. Givetvis har dom även vanliga tapeter.
 
    
 Barntapeter och tuff fototapet från Bauhaus
 
 

Bygghemma.se har nu kampanj på redan superbra priser. Här hittar man snygga tapeter från Boråstapeter för så lågt pris som 129 kr rullen. 
 
 
 
Stilfullt randigt och härligt grafiskt från Boråstapeter , dessa finns till bra pris hos Bygghemma.se
 
 
Det behöver alltså inte kosta skjortan att tapetsera om när man vet vart man ska leta efter bra budgetalternativ. Själv bearbetar jag sambon så gott jag kan att det behövs lite nytt på väggarna här hemma. Lycka till du också om du känner dig inspirerad.
 
/Sofie

Kommentarer:

1 Johanna:

skriven

Åh det är så fint med tapeter, men det är ju en risk att man tröttnar på dem.. Så jag vågar inte riktigt tapetsera :s

Svar: Nej det finns ju en risk och hur "ute" det än må vara med fondväggar så tycker jag det är klockrent eftersom det ju blir lättare att ändra om man just tröttnar :). Annars kan man ju alltid tapetsera möbler tex inuti en bokhylla, på lådfronter eller skåp så får man ju lite av det goda. Själv satt jag just och spanade in ett skåp i hallen som behöver ett lyft!
Sofie

Kommentera här: