Vår underbara verkstad

 
Tyvärr har det inte blivit så mycket tid över till att vara i verkstan på sista tiden. Men idag hann jag dit ett par timmar och det känns alltid lika inspirerande att komma in i vårt färgglada lilla krypin.
 
Av loppisfynd och möbler vi fått har vi inrett vår mysiga verkstad.
 
 
Idag hann jag inte skapa så mycket men nästa vecka är det bara att börja sy på de mössor jag kombinerade ihop under dagen. Mössorna sys helt av förbrukade kläder och dekoreras med virkade dukar. Jättekul att göra och snygga blir dom!
 
 
Vi har redan fått ihop mycket fina produkter och nästa steg blir att starta upp en webshop. Eftersom våra liv är ganska så härligt fulla av aktiviteter just nu så tar varje steg sin lilla tid att genomföra. Men snart så!
 
 
Så länge njuter vi bara av den tid vi kan spendera i vår lilla verkstad och gläds åt att vi har den här möjligheten. Idag satt jag en lång stund i en av våra mysiga "skrotfåtöljer" och bara njöt av kaffe, choklad och omgivningen. Underbart!
 
/Sofie
 

Kommentarer:

1 linn:

skriven

Jag hoppas du har en superbra lördag :D kram

Svar: Tack det samma!
Sofie

Kommentera här: