Cocktail och selfie

Hela veckan har jag varit hemma pågrund av min dåliga rygg. Barnen har också varit hemma då sonen är sjuk och det har blivit mycket innesittande av naturliga själ. Men idag strålade solen från en klarblå himmel och med sambon hemma tog jag mig äntligen ut. Först blev det en härlig promenad ner till apoteket på förmiddagen och efter middagen ikväll tog jag och en nyfunnen, mycket god, vän beslutet att lämna våra familjer en liten stund och ta en lugn promenad till Tott hotell för ta nåt gott i baren. En härlig promenad, en Lingon Mojito  och ett mycket trevligt sällskap senare sitter jag nu här vid datorn och konstaterar att det här varit en väldigt bra dag och kväll och trots min dåliga rygg är jag fantastiskt nöjd med min tillvaro. Så nöjd att jag fick för mig att ta en selfie! Det är inte varje dag som tanten gör såna ungdomliga saker minnsann. Men visst ser jag rätt nöjd ut? Missunna dig inte livets små spontana guldkorn, det är dom som värmer mest!
 
 
Sov gott!
/Sofie

Kommentera här: