Kul men nervöst

Med min snoriga, men ändock kvällspigga, lilla dotter stussandes och klättrandes omkring i rummet försökte vi tidigare ikväll få någonslags struktur på den kommande marknadshelgen. Det var dock dömt att misslyckas och jag fick snällt krypa ner i sängen och sjunga istället. När min envisa lilltjej somnat gick jag in till Nencia där vi äntligen fick lite lugn och ro. Vi håller fortfaranade på att tillverka saker in i det sista och har nu gjort en lång lista på saker som måste fixas runtomkring. Vad behövs inför helgen? Mycket saker! Vad behöver göras inför helgen? Mycket saker... Det ska bli väldigt kul att äntligen få visa upp ett litet utbud av produkter och se responsen. Kul men faktiskt väldigt nervöst.
 
 
Vi har iallafall tryckt upp lite roliga visitkort och förhoppningsvis får vi dela ut ett par. Visst blev dom snygga? Vi valde att beställa dom från Vistaprint som har gratis visitkort (65 kr i frakt för 250 stycken) och det passar vår budget bra just nu, Det fanns inte så jättemycket passande motiv att välja på men det här kändes ändå lite kul.
 
Nu ska jag se till att få lite sömn. Mycket att göra i morgon!
 
/Sofie

Kommentera här: