Huvudvärk och inspirerande hem

Jag har en envis spänningshuvudvärk som inte vill ge sig. Varje eftermiddag kommer den som ett brev på posten och idag gick jag faktiskt hem från jobbet vid lunch för att vila. Det blev bättre efter en naprapatbehandling i måndags, men så lyfte jag ett tungt klädskåp igår och det var kört igen. Det är så trist med huvudvärk och jag har flera gånger funderat över alla stackare som lider av migrän. Hur står ni ut?!
 
 
Igår kväll tog jag en härlig kvällspromenad i solnedgången för att lindra huvudvärken och jag känner att jag nog måste börja röra på mig mer igen. Sista tiden har det varit väldigt mycket folkus på annat och jag har rört på mig alldeles för lite. Det blir ju så där i perioder att man känner att det finns annat att prioritera. Men vardagsmotion måste man alltid försöka få in. Jag ska bättra mig!
 
Bild lånad från NAYAO- a love story
 
Trots huvudvärk så kunde jag idag inte låta bli att inspireras av ett helt fantastiskt inredningsreportage i senaste numret av Hus & Hem. Paret Billgren Nayaos nybyggda lilla hus i Landvetter är en riktig dröm. Köp tidningen och kika in på facebooksidan NAYAO- a love story för glädjefylld inspiration. Färg, mönster och massor av gröna växter i en underbar miljö.
 
/Sofie

Kommentarer:

1 olivias | mode, foto & vardag:

skriven

så fin bild!

Svar: Tack!
Sofie

2 Hannah:

skriven

Hej! Vilken fin blogg du har och tack för de fina orden om vårt hem :)

Svar: Inspiration som ger lyckokänslor måste spridas vidare :).
Sofie

Kommentera här: