Praktiska färgklickar

Halloweenfest med gårdens barnfamiljer igår och födelsedagsmiddag för goda vännen ikväll. Det har varit en härlig helg hittills! Idag skrev vi även på kontraktet till företagets nya lokal och fick nycklarna i handen. Vi hann flytta in lite av våra möbler och fick en känsla för hur vi vill ha det och hur bra det kommer att bli. Känns jättebra!
 

Nu är sambon på fortsatt födelsedagsfest och barnen sover som små grisar efter alla festligheter. Själv passade jag på att sätta mig vid datorn för lite inredningsinspiration. Vi slåss ju fortfarande om sambons dator här hemma sedan min gav upp sitt sista knastrande andetag för flera veckor sedan. Kvällens inspirationstrip tog mig in på Rustas hemsida då jag såg denna härliga gjutjärnsgryta i ett reklamblad för ett tag sedan. Den finns även i turkos och jag skulle älska att ha dessa stående framme på spisen som en underbar, praktisk färgklick. Jag kom att tänka på att Rusta är väldigt bra på det där med praktiska prylar i roliga färger och tycker det är ett kul sätt att få in mer färg i hemmet. Här kommer lite fler roliga exempel på praktiska färgklickar från Rusta. Fortsatt trevlig helg!
 
 
 
Ett element behöver inte vara tråkigt! Alla bilder lånade från Rusta


/Sofie
 

Kommentera här: