Familjemys och ReStore butiken

Idag har det varit en perfekt lördag! Vi började dagen med en lugn morgon på hemmaplan och tillbringade sedan förmiddagen uppe i Björnens skidområde hela familjen.
 
      
 
Medan sonen och sambon åkte skidor strosade lillan och jag runt och bara busade och hade mysigt.
 
      
 
Sen fick pappa några ensamma åk medan barnen proppade i sig lördagsfika och röjde loss i värmestugans bollhav. Fullt ös och en liten tokskrikande tjej fick sedan släpas därifrån när vi skulle hemåt.
 
 
Denna redan underbara dag fortsatte med lite egentid för min del och jag kunde äntligen åka till Järpen helt själv och i lugn och ro strosa runt i en helt underbar butik som heter ReStore butiken. Jag fyndade ett gäng fina saker som nu ska få hitta sin plats i lägenheten. Är ni i Järpen så besök ReStore butiken på Strandvägen. Öppen torsdag-lördag varje vecka.
Nu ska jag lägga mig i myshörnan med två nya inredningsmagasin. En perfekt lördag som sagt!
/Sofie

Kommentera här: