Gott nytt år!

 
Efter en längre frånvaro här på bloggen är jag nu förhoppningsvis tillbaka på banan. 2015 har varit "Miljötänks" år. Miljötänk är mitt företag som nu för stunden är ett rent städföretag med fokus på miljövänliga städ. Det går jättebra och jag har fått massor av härliga kunder. Mitt närmaste mål är att skaffa en firmabil, 4wd, så att jag kan ta mig fram till kunderna på Åres vinterhala vägar och slipper leta fram städmaterialet under familjens skidor och matkassar i privatbilen. Att starta företag är ett av de bästa beslut jag någonsin tagit!
 
Pyssel i hemmet får komma i sista hand. Familjen kommer givetvis först och nyårsaftons dag tillbringade vi i Trillevallen. Dottern älskade "liftkarusellen".
 
Pyssel i hemmet får nu komma i sista hand efter familj och företag. Men tro inte att jag tappat mitt intresse! Jag kommer detta år att lägga till en ny kategori som jag kallar Retrorummet. Här kommer jag att tipsa om vart ni kan hitta återbrukad och retro inredning och ge massor av inspiration. Hoppas ni får ett riktigt fint 2016!
 
/Sofie

Kommentarer:

1 Jojo:

skriven

Vilken rolig karusell, jättebra övning. En sådan borde de ha i Åre med!! Härligt att du är tillbaka i bloggen. Själv kämpar jag med det där med, haha, går så där!! 😂
Gott nytt år Sofie! Ser fram mot att bli inspirerad av dina blogginlägg!

Kram Jojo.

Svar: Ja hon åkte runt runt i all evighet! Väldigt bra övning. Väldigt kul att vara tillbaks och hoppas jag kan inspirera! Kram
Sofie

Kommentera här: