Vinnare och Tipser

Vinnaren utav min lilla bloggtävling blev en tjej vid namn Annika. Grattis Annika och hoppas att du får användning av den söta väggfickan!
Under veckan som gått har jag suttit och jobbat lite med vår kommande webshop där vi kommer sälja våra egna alster. Vårt märke heter ju som sagt Lyckligt Årerbruk & Design och webshopen kommer att finnas på vår hemsida www.lyckligtaterbruk.se. Webshopen är inte riktigt funktionsduglig än men jag hoppas kunna få upp den under kommande vecka. Jag lovar att meddela här i bloggen så fort den är klar.
Men här i bloggen tänkte jag testa en annan kul grej! Som ni ser finns det en varukorg och texten Tipser till höger i bild, både på mina inlägg och på bloggens förstasida. Här kommer jag kontinuerligt lägga upp produkter som jag tycker är snygga och prisvärda (eller kanske dyra men en fantastisk inspiration). Det kommer garanterat att vara mycket färg och mönster! Min första kollektion heter "Sätta färg på köket" och består av allt från roliga förvaringsburkar till knalliga, supersnygga köksstolar och såklart underbara små stringhyllor. Fördelen är att ni kan handla produkterna direkt här från min blogg. Eller bara låta er inspireras till eget pyssel. Gå in och kika vetja!

 

 
 
 

 /Sofie

 

 

Kommentera här: