Ett år (och en månad)! Det måste vi fira!

 
Den 7:e januari fyllde bloggen ett år! Jag missade det helt, tiden har gått så fort! Nu fyller den ett år och en månad och då får vi ju fira det istället. En liten tävling tycker jag är på sin plats och priset är en supersöt väggficka  från vårt eget märke Lyckligt Återbruk & Design.
 
 
För att delta i tävlingen vill jag att du skriver en kommentar om varför du tycker det är bra med återbruk och varför du skulle kunna tänka dig att köpa återbrukade produkter istället för nytt. Jag vill även att du ger någonslags feedback på någon av de nedanstående produkterna som kommer komma ut i vår webshop inom en snar framtid. Sista tävlingsdag är fredagen den 13 feberuari. Lycka till!
 
Tavlor återbrukade till griffel- och anslagstavla med hjälp av sprayfärg, griffelfärg och bomullssnöre.
 
Vacker liten lervas som fått nytt liv med sprayfärg i vitt och svart.
 
Urläckert kuddfodral sytt av en kjol. Så snygg detalj i soffan!
 
 Underbart lejongul pinnstol med pålackad textildetalj. 
 
/Sofie

Kommentarer:

1 Tina olsson:

skriven

jag är me o tävlar

Svar: Det får du så gärna! Skriv då en liten motivering till varför du gillar återbruk och ge gärna feedback på någon av våra produkter som visas i inlägget :)
Sofie

2 Amanda:

skriven

Oftast tycker jag att åkerbrukade saker är snyggare än nya, kolla bara stolen som ska komma ut, hur snygg??? tror jag ska köpa några sådana ;)

Svar: Kul att höra!
Sofie

3 Charlotte Hultman:

skriven

Vill gärna vara med och tävla och älskar återbruk för att det är bra i så många aspekter, framförallt ekonomiskt och miljömässigt!

Svar: Visst är det. Önskar alla tänkte så!
Sofie

4 Annika Nilsson:

skriven

Återbruk är verkligen jag! Tycker att det är den bästa gåvan vi kan ge till nästa generation - att återbruka och ta hand om jordens resurser. Mår riktigt dåligt av slit och släng-mentaliteten....

Älskar tavlan med bomullssnören! Den skulle kunna vara en fantastisk tavla för att hänga upp sina örhängen på! Så man vet var man har dem, och lätt kan få en överblick och välja på morgonen!

Hoppas!!!

Svar: Bra tänkt!
Sofie

Kommentera här: