Inköpt och beställt

Jag hade ju som mål att vardagsrummet skulle gå i färgerna mörkgrönt och petrolblå nu till hösten. Tänkte dra ner lite på mönster också som ett experiment för att utmana mig själv. Jag kan väl säga att det där sista redan har misslyckats totalt. Men jag är absolut inte ledsen för det, snarare jättenöjd över mina inköp.
 
Bild lånad från Icahemma
 
Denna underbara kudde såg jag på Icahemmas hemsida häromdagen och när jag sedan hittade den i butik var jag bara tvungen att köpa två.
 
Bilder lånade från H&M Home
 
Petrolblå kommer det att bli med hjälp av den här underbara pläden och matchande kuddar från H&M som jag beställt och nu väntar ivrigt på. Här lyckades jag ju fint med uppdraget att dra ner på mönster, men...
 
          
 
Bilder lånade från We-Love-India
 
...så hittade jag de här ursnygga kuddfodralen i en traderabutik vid namn We-Love-India och jag var fast. Även dessa väntar jag med spänning på. Kika in i deras butik så får ni se på härliga färger och mycket mönster och jag får helt enkelt inse att jag älskar både mönster och färg för mycket för att begränsa mig.
 
/Sofie
 
 
 

Kommentarer:

1 Bodil Åkerström:

skriven

Så är det när man har en konstnärssjäl! Jättefina mönster, skulle också kunna tänka mig det! Kram!

Kommentera här: