Mattinspiration

 
Ligger fortfarande mest i sängen och snörvlar och nu är det bekräftat att även dottern har halsfluss. Så i morgon får jag kila iväg till hälsocentralen och testa mig jag också. Har läst lite skvaller som kan vara så avkopplande när man är krasslig och tänkte ögna igenom dagens reklam lite snabbt innan den skulle i soptunnan. Men blev helt fast i en liten katalog från Matt tema! Min erfarenhet av just mattreklam är att den ofta är ganska tråkig och inte ger mig någon som helst lust att shoppa mattor. Men döm om min förvåning när jag i Matt temas katalog möttes av ett underbart myller av färger, mönster och inspiration. Jag vill köpa nya mattor bums. Tänk vad lite genomtänkt och vacker reklam kan göra. Tragiskt att man ska vara så lättpåverkad men samtidigt kul när man ser att ett företag verkligen hittat rätt. Tur jag inte hunnit få upp "Ingen reklam tack" skylten än. Kika i katalogen om ni fått den i brevlådan eller gå in på hemsidan för lite vackra inspirationsbilder, www.matt-tema.se, där kan ni bläddra i katalogen digitalt.
 
 
Alla bilder lånade från www.matt-tema.se
 
/Sofie

Kommentarer:

1 THE REVOLT:

skriven

Låter inte kul att även hon har det, men krya på er!<3

Svar: Tack!
Sofie

Kommentera här: