Lilltjej på skidor och danoninobowling

Idag stod lilltjejen på skidor för första gången i det underbara vädret! Hon fyller 2 år 10 april och har länge uttryckt önskan om att få åka som sin storebror. Nu var det alltså dags. Själv var jag ute och åkte skidor med goa vänner som är uppe på besök så jag hann bara se ett litet åk i slutet, men hon var så duktig och tyckte det var så kul. Lovande må jag säga!
 
 
När jag var och handlade i förgår så fick jag syn på Danoninos nya flaskor för drickyoggi och blev helt kär. Två paket köptes hem och tömdes snabbt av barnen. Sen blev det pyssel; flaskorna diskades, lillkillen fyllde dom med okokt pasta och jag klippte ut runda små tygbitar som fick bli lock/hattar på flaskorna. Vips så hade vi Danoninobowling! Ungarna älskar det.
 
 
 
 
 
/Sofie
 

Kommentera här: