Godingar på rean!

Måste få tipsa om att H&M Home har en del riktiga godingar på rea just nu. Bra priser i vanliga fall och nu är det ännu billigare. Jag känner mig fantastiskt köpsugen men inser att det inte är dags att göra om riktigt än. Men jag bjuder gärna er på lite härlig inspiration.
 
Alla bilder lånade från www.hm.com/se/.
 
 
 
Älskar det här fina mönstret som finns på linnekuddar och bomullsdukar som nu kan köpas till fyndpris.
 
 
Har alltid varit lite av en serienörd och tycker ju narurligtvis att det här duschdraperiet är riktigt snyggt.
 
 
Supersöta påslakanset, finns även fleeceplädar i samma mönster, blir så glad när jag ser dom.
 
Underbara kuddfodral. Jag tröttnar aldrig på fina kuddfodral, till barnens stora glädje. Dom älskar att leka och hoppa bland alla kuddar som finns i lägenheten!
 
/Sofie

Kommentera här: