De små konstnärerna

Vilken seg magsjuka vi åkt på! Jag har äntligen börjat få lite energi tillbaka och lillan skuttar runt obekymmrat. Men sambon och sonen är inte alls i form än och jag kan ju inte påstå att jag känner mig helt återställd.
 
 
Lilltjejen har försökt fördriva tiden så gott hon kunnat medan vi andra legat och varit "tråkiga". Ett stort intresse är att måla; på allt och alla och gärna sig själv... Men hon börjar faktiskt få till en del kul krumelurer och verkar gilla glada färger. Hon släktas väl på sin mamma i detta fallet till skillnad mot sonen som har svart som favoritfärg.
 
Men oj vad han kan skapa konst min lille son! Jag älskar att inreda med hans skapelser. Överallt i lägenheten syns dom och gör mig så glad. Glöm inte bort att använda småttingarnas konstverk i inredningen om du har barn, det piggar upp allt och alla.
 
 
 
 
 
/Sofie
 
 

Kommentera här: