Supersnygg fotoram och bloggtips

Bild lånad från www.systerlycklig.se
 
Mysig fredagskväll i soffhörnan med bra tv-serie och lite inredningssurf resulterade i att jag hittade denna supersnygga fotoram i den roliga webbutiken Syster lycklig. Ramen är av märket Nordal och är en sammansatt ram för fem bilder. Min första tanke efter "snygg" var "en sån vill jag försöka göra själv" och visst ser det ut som ett kul projekt?
 
 
Bild lånad från diyordie.elledecoration.se
 
En blogg som alltid ger superbra tips på produkter som fungerar alldeles utmärkt som egna pysselprojekt eller visar tips från andra pysselbloggar är diyordie.elledecoration.se. Har du inte kikat in där så kan jag verkligen rekommendera ett besök. Jag blev extremt inspirerad av bilden ovan där en vägg förnyas med hjälp av washitejp. Jättekul idé!
/Sofie

Kommentarer:

1 Jojo:

skriven

Underbar blogg Sofie! :) ☆★☆
Min första tanke när jag såg denna ram, var precis som din. Vill testa och göra en själv! Härligt!! :-D

Svar: Tack! Kul att du kikar in :). Ha en riktigt trevlig helg!
Sofie

Kommentera här: