Snyggt till kaffet

Äntligen ska jag beställa mig en snygg termoskanna. Har dragit ut på det länge sedan den senaste gick sönder. Men nu har jag äntligen bestämt mig för den här retroinspirerade termoskannan från Nordal. Jag kunde inte bestämma mig för vilken färg, det finns så många härliga, men sambon tog ett snabbt beslut och det blir en petrolblå.
 
 
För mig som älskar dekorplast så blev lyckan total när jag hittade några riktiga guldkorn hos broarne.se som utökat sitt sortiment av just självhäftande plast. 85 kr för 45*200 cm är dessutom ett riktigt bra pris. Jag funderar nu för fullt över vad jag skulle kunna använda dessa godingar till och eftersom Broarne är en av butikerna som säljer ovannämnda kanna så blir det säkert en beställning inom kort.
 
            
 
/Sofie

Kommentera här: