Snöglädje och brickhängare

Så här underbart såg det ut över Åredalen idag. En underbar fredag! Äntligen är snön här på riktigt. Hoppas nu att den fortsätter komma så att skidsäsongen blir riktigt lång.
 
Jag har länge letat efter gardinringar i trä så att jag kan sy lite snygga brickhållare av alla fantastiska tyger som jag samlat på mig, och häromdagen budade jag in 22 stycken ringar på tradera! Alltså var det bara att börja sy. Brickhållare ses inte så ofta nu för tiden men jag tycker det är både snyggt och praktiskt, och vem har sagt att där bara kan hänga brickor? Tavlor, böcker, tidningar, överkast, plädar... bara fantasin sätter gränser. Det första exemplaret fick en lilamålad ring och banden gjordes av ett brunt retrotyg med hjärtan. Nöjd!
/Sofie

Kommentarer:

1 Babs:

skriven

Hej!
Jag googlade på brickhängare och på den vägen kom jag till din sida:). Vi verkar ha många liknande ideer, bara att jag inte är så pysslig eller fixig.....
Kan du tänka dig att sälja en brickhängare till mig? Såååå fin med tyget med hjärtan!
Babs i Linköping
PS har bott fem år i Järpen, såååå fint i Åre!

Svar: Hej Babs! Förlåt att jag inte har sett. Har varit så mycket nu med uppstart av butik i Duved. Jag har den med hjärtan kvar och skickar den gärna till dig mot portokostnaden om du fortfarande är intresserad? Mvh Sofie Åkerström
Sofie

Kommentera här: