Aftonbladet och pysselhörna

Nu är det gjort! Idag var Aftonbladet här och gjorde ett inredningsrepotage till en bilaga som ska komma ut i maj. Ni får ursäkt mina glesa blogginlägg senaste tiden men har haft lite annat i huvudet inför den här dagen. Jag blev kontaktad efter att jag lagt ut bilder på styleroom.se och det känns naturligtvis jättekul! Fantastiskt trevliga tjejer som gjorde repotaget. Tack Viktoria och Sara för en intressant dag!
 
 
I helgen som gick fick jag för mig att det var dags att jag fick ett eget pysselhörn. Lillan fick hastigt och lustigt flytta in till storebror och en nyfyndad byrå fick tillsammans med en skrivbordsskiva och två skrivbordsben (som ändå bara låg och skräpade i förrådet) bli en mysig liten jobbplats. Väldigt skönt att äntligen kunna ha sina saker framme och min superfina mexikanska vaxduk kom äntligen till användning.
 
 
Byråns översta låda plockades bort av praktiska själ och fick istället fungera som vägghylla.
 
 
Lillkillen hjälpte mig att spraya lite fina förvaringsburkar. Han fick välja färg och så här fint blev det. En liten träbricka målades med griffelfärg och får fungera som komihåg lista. Det kan jag behöva...
/Sofie
 

Kommentera här: