...och vinnaren är!

Med denna fina motiveringen har Annika Nilsson vunnit presentkortet på 200 kr hos Belysningsdesign: 
 
Har alltid drömt om en kristallkrona! När jag var liten så var det prinsessklänningar som gällde och jag drömde om att få bo i ett slott! Numera springer jag inte omkring i prinsessklänningar, och har för länge sedan gett upp drömmen om att få bo i ett riktigt prinsesslott, men drömmen om en vacker kristallkrona lever kvar ;) Jag tror faktiskt att livet skulle bli ännu roligare om jag fick njuta av en fin prinsesskristallkro...förlåt kristallkrona i vårt vardagsrum som annars är väldigt alldagligt. Och dessutom har en gammal IKEA-lampa som jag hittat i soprummet, som taklampa.... 
 
 
 http://www.belysningsdesign.se/markslojd-ryholm-kristallkrona
 
Grattis Annika!
Även om jag tror att en IKEA-lampa från soprummet mycket väl kan vara en riktig skatt så anser jag att man aldrig ska ge upp en dröm utan att försöka förverkliga åtminstone en liten del utav den. Våga tro på att era drömmar faktiskt går att genomföra, våga ta lite risker för att nå era mål. Det värsta som kan hända är att det misslyckas men då kommer ni aldrig att kunna tänka; varför försökte jag inte när jag hade chansen...
Drömmar som din Annika kan ju dock vara lite i tuffaste laget att få igenom :), men en liten del är ju ett steg på vägen och kan göra att man känner sig fantastiskt nöjd efteråt!
Tack alla som deltog i tävlingen och skrev så fina motiveringar! Hoppas ni fortsätter kika in på min blogg och kommentera gärna mina inlägg även i fortsättningen. Fortsatt trevlig helg!
 
 
 
Denna skönhet fick två fina motiveringar! Länk till denna, lampan ovan och flera finingar finner ni i kommentarsfältet under inlägget Tävla om presentkort hos belysningsdesign!
 
 
/Sofie

Kommentarer:

1 Annika Nilsson:

skriven

ÅH!!!! TUSEN TACK! Vad roligt! Ska aldrig sluta att drömma!

2 Hem och Lycka:

skriven

Så fin!

Tack för fin hälsning hos mig! kram Mia

Svar: Du är så stark! Ta hand om er och världens sötaste lilla treåring i värmen. Kram Sofie
Sofie

Kommentera här: