DIY- Pimpad diskmaskin

Rösten är upphittad! Dock lite hes och skrovlig. Men ack så skönt att kunna prata riktigt igen, jag kände mig helt hjälplös igår. Pratar ju vanligtvis en hel del om ni förstår...
 
 
Innan rösten rymde så hann jag med lite pyssel i köket. Jag gick loss med en av de underbara dekorplaster som jag hittade hos Broarne häromveckan. Diskmaskinen har nu fått ny stil och det känns helt rätt att kalla den pimpad. Tänk vad enkelt det är att göra något så kul. Finns ju naturligtvis mer neutrala dekorplaster om man inte vill ha en helt galen diskmaskin, men själv gillar jag ju lite galet.
 
 
När jag ändå var pågång så fick mitt lilla träskåp sig en makeover också för att matcha diskmaskinen.
Om ni blir sugna på att använda dekorplast så tänk på att det väldigt lätt blir luftbubblor under. Lägg därför på långsamt bit för bit och ha något platt, tex en bok, att trycka ut bubblor med under tiden. Kolla från olika vinklar, ibland syns bubblorna bara i ett visst ljus.
 
/Sofie

Kommentera här: