Vårväder och badrumsspegel

Här i Åre avslutades februari med strålande vårväder. Hela vintern har vädret varit helt upp och ner och samtidigt som vi njuter av solen och värmen så längtar vi efter ett riktigt snöväder som ska fylla berget  med puder. Nu är ju inte jag den flitigaste skidåkaren i byn, tre halva skiddagar är jag väl uppe i än så länge, men då är det ännu viktigare att säsongen varar länge så jag hinner få några fler dar i backen. Har man två små barn och bara en gemensam ledig dag i veckan blir det svårt att hinna med. Men om ett par år så åker vi hela familjen. Längtar!
 
 
 
Idag har jag så äntligen jobbat igen och känner mig nästan återställd. Tacosen som sambon bjöd på efter jobbet gick ner utan problem. Det är så frustrerande att vara sjuk när huvudet bara bubblar av idéer och inspirartion! Men under veckan så hade jag faktiskt lite energi över till ett enklare pyssel trots allt. 
 
 
Badrumsspegeln fick ny design med hjälp av min älskade rutiga dekorplast. Spegeln som tidigare var helt ramlös är nu snyggt inramad. Enkelt och billigt!
/Sofie
 

Kommentarer:

1 Ulrika Bertmar:

skriven

Hej! Du var in i våran "ReStoreButik" i Järpen idag! Ville bara säga att efter att ha tittat på din Blogg så är jag mycket imponerad & förstår att Aftonbladet vill komma hem till dej!!! Det du gör är fantastiskt!!! Mvh/ Ullis.

Svar: Tack Ulrika! Jag tycker precis det samma om det ni gör. Älskar er butik! Ses igen snart :-).
Sofie

Kommentera här: