Nypon på väggen

 
 
Jag känner att sommaren verkligen fått mig att snöa in på vackra naturmotiv och igår hittade jag supersöta nypontapeten Kerstin från Sandberg som kan göra vilken vägg som helst till ett smycke.  Tapeten Kerstin finns i vit och svart och säljs hos många fina återförsäljare så som Syster Lycklig, Tapetorama, Engelska tapetmagasinet med flera. Jag kan dock ge en liten hint om att Design online just nu ger ett lite extra bra pris på den svarta varianten.
 
     
 
Båda färgerna är fantastiskt vackra men med ganska olika framtoning. Visst är det kul med mönstrade tapeter och det finns hur mycket som helst att välja på ute på marknaden. Jag tror jag skulle bli tokig om jag hade kunnat välja och vraka hur som helst. Tur att vi bor i hyresrätt och bara fick en katalog att välja ur när här skulle tapetseras om.
 
Alla bilder lånade från Sandberg.
 

/Sofie
 
 

Kommentera här: