Nytt i vardagsrummet

 
Nu har vardagsrummet fått en vårmakeover. Nytt överdrag på myshörnan, tyg fyndat på tradera. Kuddarna är sydda av gamla gardiner och ett svartrutigt tyg fyndat på Kupan. Tänk på att kika efter vad ni har hemma innan ni shoppar nytt. Jag var påväg att köpa nytt men som tur var så tog jag en ordentlig titt i garderoben innan jag beställde. Nu behövde jag bara beställa fyra nya kuddfodral eftersom jag ville ha in gult för att matcha min härliga gardin och gult tyg var det dåligt med här hemma.
 
 
 
Kul detalj på kuddfodralet blir det med en snedremsa i kontrasterande färg. Här blev det en  turkosblå detalj.
 
 
Eftersom jag snodde sovrumskuddarna till vardagsrummet fick här bli två stora kuddar i härligt vårblommigt tyg även det fyndat på Kupan.
   
 De här gula kuddarna är beställda från H&M Home för att matcha min vackra gardin. Kommer bli så bra!
 
 
/Sofie
 
 

Kommentera här: